Ir al contenido principal

Anàlisi de les fotografies

   AIGUA


L'enquadrament d'aquesta fotografia és horitzontal. El fora de camp són la font, que és d'on cau l'aigua i una persona, a la qual pertany la mà. Pel que fa la composició de la imatge, el que es troba més enfocat són la mà i l'aigua, mentre que les fulles i les pedres es troben desenfocades ja que no són el tema principal. El punt de vista des de el qual està feta la foto és un pla frontal a distància curta, i, per tant, un primer pla. L'enfocament és selectiu, ja que ens centrem només en una cosa i la profunditat de camp és poca. La llum ha creat ombres on es troben les plantes i les pedres, causant que es produeixi un contrast superior entre la pell i el fons verd. Per una altra part, la llum de la foto és natural i els colors són predominantment càlids.



L'enquadrament d'aquesta fotografía és horitzontal. El fora de camp són el comú, que és el lloc on es troba l'aigua, i una persona, que és la que fa que l'aigua estigui en movimient. Pel que fa la composició de la imatge, l'únic que es trola enfocat són les ones de l'aigua creades per un moviment. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla frontal a distància mitjana, i, per tant, un pla mitjà. L'enfocament és selectiu, ja que només ens centrem en el moviment de l'aigua, i la profunditat de camp és poca. La llum que hi ha, ha fet que el color de l'aigua sigui fosc i han aparegut ombres creades per la mateixa aigua. Per una altra part, la llum de la foto és natural i els colors són predominantment càlids.




L'enquadrament d'aquesta fotografia és horitzontal. El fora de camp és la planta a la qual pertany la fulla fotografiada. Pel que fa la composició de la imatge, només està enfocada la part de davant de la fulla, on es troben la majoria de les gotes d'aigua. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla frontal a distància curta, i, per tant, un primer pla. L'enfocament és selectiu, ja que el més important són les gotes, i tota l'atenció ha d'estar centrada en elles, i la profunditat de camp és poca. La llum fa que tot i que tot són plantes verdes, les que estan desenfocades, tinguin ombres marronoses per a que hi hagi un contrast entre la fulla enfocada amb les del darrere. Per una altra part, la llum de la foto és natural i els colors són predominantment freds.



L'enquadrament d'aquesta fotografia és horitzontal. El fora de camp és la planta a la qual pertany la fulla fotografiada. Pel que fa la composició de la imatge, el que més es troba enfocat és la part de davant de la fulla, on es troben la majoria de les gotes d'aigua. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla picat a distància curta, i, per tant, un primer pla. L'enfocament és selectiu, ja que el més important són les gotes, i tota l'atenció ha d'estar centrada en elles, i la profunditat de camp és poca. La llum no ha creat gaires ombres, però la fulla fotografiada està d'un color més clar, per la qual cosa crida més l'atenció. Per una altra part, la llum de la foto és natural i els colors són predominantment freds.



FERRO


L'enquadrament d'aquesta fotografuia és horitzontal. El fora de camp és la resta de la cadena i els "pals" on està subjectada aquesta. Pel que fa la composició de la imatge, el que es troba més enfocat és la cadena. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla picat a distància curta, i, per tant, un primer pla. L'enfocament és selectiu, ja que el més important és la cadena de ferro, i tota l'atenció ha d'estar centrada en ella, i la profunditat de camp és poca. La llum de la foto és natural i els colors són predominantment freds.



L'enquadrament d'aquesta fotografia és horitzontal. El fora de camp és la resta de la porta de ferro per la qual s'ha realizat la foto. Pel que fa la composició de la imatge, el que es troba enfocat són les bústies i la paret. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla contrapicat a distància mitjana, i, per tant, un pla mig. L'enfocament és selectiu, ja que el més important són les bústies de ferro, i tota l'atenció ha d'estar centrada en elles, i la profunditat de camp és molta, ja que les elements enfocats no estan a la part de davant de la imatge. La llum ha creat ombres a la paret groga, fent, així, un contrast més elevat entre la porta i la zona enfocada. Per una altra part, la llum de la foto és natural i els colors són predominantment càlids.



L'enquadrament d'aquesta fotografia és horitzontal. El fora de camp és la resta de la valla de ferro de la qual s'ha realitzat la fotografia, també és la resta de la planta que apareix. Pel que fa la composició de la imatge, el que es troba enfocat són la valla juntament amb la planta, mentre que la paret del fons està desenfocada. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla frontal a distància curta, i, per tant, un primer pla. L'enfocament és selectiu, ja que el més important és el ferro, i la profunditat de camp és poca. Els colors de la paret, marrons, creen un gran contrast entre el color gris del ferro i el verd de la planta amb el seus. Per una altra part, la llum de la foto és natural i els colors són, freds (els que estan enfocats com el ferro i les plantes), i càlids (el mur de darrere).




L'enquadrament d'aquesta fotografía és horitzontal. El fora de camp és la porta fotografiada. Pel que fa la composició de la imatge, tot el que apareix està enfocat, tot i que el tema principal és la cadena de ferro. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla contrapicat a distància curta, i, per tant, un primer pla. L'enfocament és general, i la profunditat de camp és poca. La llum de la foto és natural i els colors són predominantment càlids, tot i que la llum fa que el marró sigui d'un to més fred. La textura que es pot trobar en aquesta imatge és rugosa, ja que la fusta no és completament llisa.



FLORS


L'enquadrament d'aquesta fotografía és horitzontal. El fora de camp són les demés flors, iguals a la que està fotografiada. Pel que fa la composició de la imatge, l'únic que es troba enfocat és la flor i el petit insecte que es troba en ella. El punt de vista des del qual està feta la foto és vista d'ocell, a distància curta, i, per tant, un primer pla. L'enfocament és selectiu, ja que només ens centrem en la flor i no la tija o les herbes del voltant, i la profunditat de camp és poca. La llum ha creat una ombra causada per l'insecte. Per una altra part, la llum de la foto és natural i els colors són predominantment càlids.



L'enquadrament d'aquesta fotografía és horitzontal. El fora de camp és el carrer, ja que la flor es troba posicionada estèticament pel poble, juntament amb altres flors. Pel que fa la composició de la imatge, l'únic que es troba enfocat és la rosa. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla picat a distància mitjana, i, per tant, un pla mitjà. L'enfocament és selectiu, ja que només ens centrem en la flor i no la tija o les herbes del voltant, i la profunditat de camp és poca. La llum de la foto és natural i els colors són predominantment freds, ja que el color principal és el verd, però l'objecte enfocat, és d'un color més càlid.



L'enquadrament d'aquesta fotografía és horitzontal. El fora de camp és la resta de la flor, i altres flors iguals a aquesta. Pel que fa la composició de la imatge, l'únic que es troba enfocat són els pètals de la flor. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla picat a distància curta, i, per tant, un primer pla. L'enfocament és selectiu, ja que només ens centrem en la flor i no la tija o les herbes del voltant, i la profunditat de camp és poca. La llum de la foto és natural i els colors són predominantment càlids.



L'enquadrament d'aquesta fotografía és vertical. El fora de camp són les demés flors de la lavanda i tot el que pertany a la planta. Pel que fa la composició de la imatge, l'únic que es troba enfocat és una de les flors de la lavanda. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla frontal a distància mitjana, i, per tant, un pla mitjà. ja que només ens centrem en la flor i, en aquest cas, la tija del seu costat, i la profunditat de camp és poca. La llum de la foto és natural i els colors són predominantment freds.



NATURA


L'enquadrament d'aquesta fotografía és horitzontal. El fora de camp són les pedres i alguna altra planta. Pel que fa la composició de la imatge, es troben enfocades tant les pedres com les plantes. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla picat a distància mitjana, i, per tant, un pla mitjà. L'enfocament és general, i la profunditat de camp és poca. La llum de la foto és natural i els colors són predominantment freds. 



L'enquadrament d'aquesta fotografía és horitzontal. El fora de camp són la sorra i petits pals caiguts dels arbres. Pel que fa la composició de la imatge, l'únic que es troba enfocat són els petits formiguers, tot i que un ho està més que l'altre. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla frontal, tot i que una mica picat a distància mitjana, i, per tant, un pla mitjà. L'enfocament és selectiu, ja que només ens centrem en els formiguers, i la profunditat de camp és normal, ja que la part de davant no està enfocada i la de darrera tampoc, però la del mig sí. La llum de la foto és natural i els colors són predominantment càlids.



L'enquadrament d'aquesta fotografía és horitzontal. El fora de camp és el recinte o es troba el cavall, i els altres cavalls. Pel que fa la composició de la imatge, l'element més important és l'animal. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla frontal a distància mitjana, i, per tant, un pla mitjà. L'enfocament és parcial, ja que tot el cavall està enfocat, però les muntanyes del darrera no, i la profunditat de camp és poca. La llum de la foto és natural i els colors són predominantment càlids.



L'enquadrament d'aquesta fotografía és horitzontal. El fora de camp és l'arbre del qual hem fotografiat una part. Pel que fa la composició de la imatge, es troba enfocat tant la teranyina com les fulles de l'arbre. El punt de vista des del qual està feta la foto és un pla frontal a distància curta, i, per tant, un primer pla. L'enfocament és selectiu, ja que ens centrem especialment en la teranyina però també en una part de l'arbre, i la profunditat de camp és poca. La llum de la foto és natural i els colors són predominantment freds, tot i que el fons és càlid, però al estar desenfocat no s'aprecia gaire.






Comentarios

Entradas populares de este blog

Com mirem!

Principalment vaig començar a fer fotografies a qualsevol cosa que em va cridar l'atenció. Més tard, ja a l'hora de seleccionar les 4 col·leccions vaig veure les fotos i vaig mirar que era el que més predominava. Aleshores vaig crear tres col·leccions: ferro, natura i aigua. Com que em faltava una col·lecció, vaig decidir fer-la de flors, tot i que també formava part de la natura, vaig pensar a centrar-me més en les plantes, arbres i altres materials, com les pedres i en l'altre, en la varietat de tipus i colors de les flors. Per crear aquesta última, vaig sortir al jardí de casa meva. Més tard, vaig sortir, també, pel meu poble per ampliar totes quatre col·leccions. La veritat és que vaig escollir aquestes col·leccions tan bàsiques perquè m'interessa molt el tema de la naturalesa en general i perquè el ferro, tot i que no ens adonem, és un material molt present en la nostra realitat. A continuació deixo els enllaços a les 4 col·leccions: Aigua Natura Ferro Flors ...

PORTFOLI

A continuació deixo el link que condueix directament al meu portfoli. Portfoli Elena Terol